Met op maat ontworpen advertenties gaan we ons heel gericht op jouw ideale doelgroep focussen. Hier beginnen we met het filteren.
Op de landingspagina gaan we de bezoekers filteren. De bezoekers die uiteindelijk zijn/haar gegevens achterlaten weten exact wat zij wel en niet kunnen verwachten.
Gefeliciteerd, je warme leads stromen nu binnen! Nu mag jij aan de slag. Geen zorgen, we geven je handige tips mee over hoe je de leads het beste kan opvolgen.
Binnen Google runnen we campagnes voor je, die werken als een gek. Wij zorgen dat je advertenties worden getoond aan de mensen die zelf opzoek zijn naar jouw aanbod.
Voor iedere webshop is de inzet van Google Shopping essentieel. Maar om dit te laten renderen wordt steeds moeilijker. Maar ons lukt het vast wel.
Prospecting (nieuwe klanten vinden) én Retargeting (bestaande site-bezoekers alsnog overtuigen) campagnes via Display Advertising.
Ook voor de technische implementaties én de creatie van banners zit je bij ons op de juiste plek.
Onder de juiste omstandigheden kan Video-marketing (bijv. via YouTube) geweldig werken.
Laat ons je adviseren hoe je dat aanpakt. Bovendien hebben we partners die voor jou je video / animaties kunnen maken.
Voor sommige cases heb je speciale landingspagina’s of mini-websites nodig. Bouwen we voor je.
We werken on-going aan je campagnes om onze gezamenlijke doelstellingen te behalen.
Google Analytics is het data-fundament waar je op moet bouwen. Wij zijn ervaren in het perfect opzetten van je Web Analytics in combinatie met Google Tag Manager. Wil je iets meten? Dan regelen we dat.
De mogelijkheden zijn legio, en tegelijkertijd erg afhankelijk van jouw situatie. Maar denk aan A/B-testing, multivariatetesting etc. Of gespecialiseerde landingspagina’s. Alles om ervoor te zorgen dat je het maximale haalt uit je huidige bezoekers.
Rapportages moeten 1 ding doen en dat is grote hoeveelheden data begrijpelijk, inzichtelijk en uitvoerbaar maken. Dat is nou net wat veel rapportages niet lukt.
Wij werken met een combinatie van een live dashboard en rapportage. Zo ben je altijd op de hoogte. Als je wilt lichten we dit 1x per maand uitgebreid aan je toe.
Word je wel eens gebeld met een sales-vraag? Dan doe je er goed aan Call Tracking te (laten) implementeren. Hiermee maken we inzichtelijk hoeveel van onze marketing-inspanningen leiden tot telefoontjes, en kunnen we hier heel concreet op sturen.
Wij nemen het meest arbeidsintensieve onderdeel van de lead generatie voor je uit handen. Richt je op wat voor jou belangrijk is.
Door ons strenge filteren ontvang je alleen leads die oprecht in jouw bedrijf en aanbod geïnteresseerd zijn.
Meer klanten betekent meer omzet en meer mogelijkheden. Samen groeien we verder. Laten we werken aan jouw droomtoekomst.
Camden kwam met een uitgebreid en duidelijk plan en stond vanaf dag 1 voor ons klaar. Het maakte niet uit of we 's avonds of in het weekend contact zochten, Camden was gewoon bereikbaar.
Na een korte periode van samenwerking met Camden op gebied van SEO & SEA, merkten we al snel dat dit ook echt werkte.
Camden doet wat hij zegt en is er creatief in het maken van goede Ads.
Google Ads is software waarmee ondernemers zoals jij je advertenties kan laten zien aan de mensen die specifiek en uit zichzelf opzoek zijn naar jouw aanbod. Het is het meest waardevolle advertentiesysteem in de wereld.
Het is gewenste marketing, je laat je advertenties alleen zien aan mensen die gewillig uit zichzelf opzoek zijn en naar jouw aanbod en het heel graag willen zien. Het is extreem krachtig.
Geen enkel ander advertentieplatform kan je hetzelfde level van controle geven. Dat level van specificiteit, van begrijpen, van commerciële intentie, je hebt zoveel gegevens dat je kan voorspellen hoe groot de kans is dat een persoon een nieuwe klant gaat worden.
Op deze manier kunnen we je echt goed helpen en vinden het nog eens leuk als je belt ook.
Ter relativering: bij veel van onze concurrenten ben je per specialist al snel 1 van de 50-200(!) klanten.
De marketingwereld staat bol van grootspraak. In 99% van de gevallen draait dat uit op 1 van deze dingen:
– Teleurstelling
– Black Hat marketing (om al die grootspraak te kunnen waarmaken -maar alleen voor de korte termijn natuurlijk)
Daar word je niet blij van.
Bij SallandSEO doen we niet aan grootspraak. In de (online) marketing kun je de meeste zaken namelijk niet voorspellen en garanties zijn er niet te geven. Heel simpel, betrouwbaar en gezellig op de lange termijn.
Om te bepalen hoe we je het beste kunnen helpen, zien we natuurlijk graag hoe je er nu voor staat. Doen we gratis voor je.
We prikken samen meerdere malen per jaar een moment om goed te bespreken wat wel en niet goed gaat. Hoe gaan we verder?
Naast deze geplande evaluatie gesprekken mag je ons natuurlijk 24/7 bellen of whatsappen. We staan je graag te woord.
Ten eerste denken we dat je niet bij ons weg wilt. Ten tweede houden we zelf ook niet van langlopende wurgcontracten. Dus als je wilt stoppen: jammer, maar je zult er wel een goede reden voor hebben. En dan mag je dus supersnel stoppen. We dragen de boel aan je over (alles is ten slotte van jóu) en je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
We kennen alle ins&outs van tools als Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Google Mijn Bedrijf etc. al zolang als ze bestaan. We weten dus echt wat we moeten doen om successen te boeken. Dit is lang niet altijd eenvoudig maar vereist veelal geavanceerde implementaties. Doen we voor je!
We zijn echte Google Analytics specialisten. En omdat die informatie zeer belangrijk kan zijn voor jouw campagnes, zetten we het graag perfect voor je op, inclusief geavanceerde filtering, de-duplicatie functies en meer.
Geen beperkingen betekent: écht geen beperkingen. Ook niet in campagnes, advertenties, zoekwoorden of wat dan ook. Alles mag en kan. Gewoon even overleggen en het komt vast en zeker goed.
We werken on-going aan je campagnes om onze gezamenlijke doelstellingen te behalen.
Als we onze gezamenlijke doelstellingen niet behalen, doen we iets niet goed. Dat moeten we natuurlijk niet hebben. Daarvoor willen we perfect meten. Dit richten we helemaal voor je in, waar nodig in samenspraak met je technische partners.
Ten eerste denken we dat je niet bij ons weg wilt. Ten tweede houden we zelf ook niet van langlopende wurgcontracten. Dus als je wilt stoppen: jammer, maar je zult er wel een goede reden voor hebben. En dan mag je dus supersnel stoppen. We dragen de boel aan je over (alles is ten slotte van jóu) en je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.